Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със загряване-Alfa Romeo 156 1.9jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със загряване-Alfa Romeo 156 1.9jtd

    Здравейте,колата ми е Алфа Ромео 1,9jtd-115кс,проблема се появи наскоро.При шофиране като катеря стръмен склон,с включен климатик,колата стига до последната черта преди 130 градуса.Като изключа климатика и се нормализира.По нормални равни пътища си стои заковано на 90 градуса.Сменен е термостата с нов датчик,както и резистора на радиатора,или реостат се нарича,да не сбъркам.Радиаторите са промити със сменен антифриз.Перката работи постоянно при включен климатик,както е редно.От какво идва проблема?

  • #2
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 00:59.

    Comment


    • #3
      Ако я натискаш до дупка по големи баири ще грее, няма как... ако не, провери най напред новия антифриз който си налял да не е само концентрат, а да е правилно разреден с вода... след това обърни внимание перката дали се вкл навреме, след това термостата, после водната помпа и така Важно е също дали радиаторите ти имат добра пропускливост на насрещен въздух и най вече радиатора на климатика

      Ако е 100 градуса както написа колегата горе, значи нямаш проблем, изпревари ме

      Comment


      • #4
        Смятах че като стигне до там и не е нормално,но може би съм бъркал.Надявам се да си прав.

        ---------- Post added at 00:55 ---------- Previous post was at 00:54 ----------

        Няма как да е натискам до дупка,защото баира е с много завои,кара се на 3-та с не повече от 50-60км.Антифриза е разреден както трябва,перката работи винаги,като е включен климатроника.

        Comment


        • #5
          ...
          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 01:00.

          Comment


          • #6
            Винаги е карам с огромно удоволствие и няма да сменя малката,това е сигурно,следващата ще е евентуално 159 SW,но засега съм доволен,за 3 години минах 130 000км,без никакъв проблем.Просто само ме притесни това загряване,ако може така да се нарече и да не повредя двигателя.

            Comment


            • #7
              Ако си пазиш датчика от стария термостат, сложи го на новия!

              Понякога новите датчиците са дефектни и показват повече спрямо оригиналните!
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #8
                Изрядно JTD по баири, в жеги, к'вото и да е, не съм имал и да му мърда стрелката над средата ....
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #9
                  Тя темп мърда, но стрелката е модулирана /ако не се лъжа в термина/ и има толеранс едни 25 градуса. Поне при мен на 2,4 Либра

                  Comment


                  • #10
                    Я провери като си пуснеш климатика завъртали ти перката на радиаторът.
                    Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                    0w40 Shell Helix Ultra

                    Comment


                    • #11
                      Измий си с водо/пароструйка климатичния радиатор.Той е пред водния и ако е пълен с насекоми и други боклуци това пречи на охлаждането , а колата не само ще загрява , а и климатика няма да работи добре.Пръскаш радиатора отпред през отворите на бронята , след това яко с обезмаслител-меглио , след 2-3 минути с пароструйката ,правиш упражнението още поне веднъж и така докато питата на радиатора се поочисти видимо от боклуците.Ако те мързи просто отиди на някоя автомивка и им кажи да ти го измият.Повечето знаят какво да направят.
                      Alfa Romeo Giulietta 170hp

                      Comment


                      • #12
                        Да,веднага работи перката като включа климатика,знам че новите датчици малко повече дефектират,и благодаря за съвета за измиването,имам водоструйка и ще го направя и това.

                        Comment


                        • #13
                          Принципно може да ти е запушен радиатора или да има въздух не го изклучвай като вариант
                          sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                          Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                          И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                          Ramstein - Benzin
                          https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                          Comment


                          • #14
                            Колега втората скорост на перката работи ли?
                            Last edited by mmitaka83; d.m.y г., 22:45.
                            ----------------------
                            156 SW 1.8TS 07.2001
                            Fiat Tipo 1.4Mi
                            ----------------------

                            Comment


                            • #15
                              Предлагам преди каквито и да е други интервенции колегата да сложи стария датчик вместо новия. При мен след такава смяна на термостат, новия датчик твърдеше че температурата е над 120 градуса при реални 80. И още нещо. Ако охлаждащата течност действително достига 120 градуса то задължително част от нея ще бъде изхвърлена от разширителния съд
                              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                              Peugeot 508 RXH 02.2013

                              Comment

                              Working...
                              X